Sıkça Sorulan Sorular

Siparişler

Ürün açıklamaları ve ürün özelliklerini dikkate alarak kendi ölçüleriniz ile kıyaslayarak sipariş vermenizi öneririz.

İndirim dönemlerimiz dışında fiyatlarımız sabittir, indirim yapılmamaktadır.

Kişiye özel üretim yapmıyoruz ürünlerimiz standart ölçülerdedir. Müşteri kendi isteğine göre dilerse tamir işlemi yaptırabilir.

Yanlış verdiğin veya vazgeçtiğin siparişlerini iptal ettirebilir ya da değişiklik yaptırabilirsin. Değişiklik işleminin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi için lütfen iletişim kısmındaki telefon numaramızı kullanarak irtibata geçin. Mail ile irtibatlarda gecikmeler yaşanmaktadır. Bazen yoğunluktan mailler geç kontrol edilmektedir. Ürünün kargoya verilmiş olma ihtimali ortaya çıkmaktadır. İptal işlemlerinde ürün kargoya verilmemişse ücretin tamamı işlemi gerçekleştirdiğin yöntemle iade edilir. Ürün kargoya verilmişse kargo ücreti veya ücretleri kesilerek iadesi yapılır.

İletişim kanallarımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Fiyat değişikliği siparişinden sonra gerçekleştiği için herhangi bir işlem gerçekleştirememekteyiz.

İade ve Değişim

Müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, ürün ya da ürünlerinizi orjinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde iade edebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünün kutusu, ambalajı ve varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır ve ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır (tadilat görmemiş, kirlenmemiş, kullanılmamış, yıkanmamış vs. aksi durumlarda iade ve değişim talebiniz kabul edilmeyecektir. Suflelerde değişim iade yoktur.

İndirimli ürünlerde iademiz yoktur.

Instagramdan bize ulaşıp İade/Değişim isteğinizi bizimle paylaşarak iletişime geçmeniz gerekmektedir. Müşteri temsilcimizin sizinle iletişime geçmesinin ardından anlaşmalı olduğumuz kargo firmasından "Karşı Ödemeli" yani ücretsiz olarak kargoyu tarafımıza gönderebilirsiniz. Müşteri temsilcimiz ile iletişime geçtikten sonra 3 gün içerisinde iade kargonuzu tarafımıza ulaştırmanız gerekmektedir. İade kargonuzu, kargo yetkilisine teslim edeceğiniz esnada size verilen gönderi kodunu saklayınız. Gerekli görülmesi halinde tarafımızca sizden talep edilecektir.

Önemli Not; Kargo paketinizin içine sırasıyla, sipariş numaranız, siparişi oluşturduğunuz isim soyisim ve iade/değişim nedeninizi detaylıca belirten bir not bırakmanız sürecin hızlanması, hatanın teşhisi ve düzeltilebilmesi adına sizden önemli ricamızdır.

Ürün elimize ulaştıktan sonra iade/değişim işleminiz başlatılır ve 7 iş günü içerisinde tamamlanır. Eğer ürün değişimi talep ettiyseniz ürün elimizde mevcut ise değişim işleminiz hemen başlatılır. Değişim işlemleri sadece Türkiye siparişlerinde geçerli olup, tutara ekleme yaparak dilediğiniz ürün talep edebilirsiniz. Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır. Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir.

Üründe hata varsa kargo satıcıya aittir. Üründe kusur yoksa değişim/iade kargo ücreti alıcıya aittir.

Kargo ve Teslimat

Haqqa tesettür ve kadın giyim markası olarak, Yurtiçi Kargo Servis A.Ş ile anlaşmalı olarak çalışmaktayız.
Kargo ücretimiz 1500₺'ye kadar yapacak olduğunuz alışverişlerde 80₺ olup, siparişi tamamlayacağınız esnasında sizden talep edilmektedir. 1500₺ üzeri tüm alışverişlerinizde tüm Türkiye'ye ücretsizdir. Sipariş vermiş olduğunuz ürün, genel olarak tarafımızdan bir sonraki iş günü olmak üzere maksimum 2 iş günü içerisinde tarafınıza kargolanacaktır. Ürününüz yola çıktıktan en geç 24 saat sonra tarafınıza takip numarası kargo firması tarafından SMS ile size bildirilecektir. Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, paketiniz 1 (bir) iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına ait en yakın şubeye teslim edilir. Belirtilen 1 (bir) iş günü içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almanız gerekmektedir. Aksi taktirde şiparisiniz tarafımıza iade edilir. İade siparişinizin tekrar gönderilmesi için lütfen bizimle +90 535208 44 04 numaralı whatsapp hattından iletişime geçiniz.Kargo bedeli sizden yeniden talep edilecek ve siparişiniz bu sefer karşı ödemeli olarak adınıza sevk edilecektir. Resmi tatil günleri, cumartesi ve pazar günü kargolama yapılmaz.

SMS ile paylaşılan "Takip Numarası" ile Yurt İçi Kargo sisteminden kargonu takip edebilirsin.

Teslimat süremiz 1-3 iş günüdür. Gerisi Kargo şirketinin yoğunluğuna bağlı oluyor. Genlikle kargoya verildikten sonra 1-2 iş günü içeresinde paket size ulaşıyor.

Ödeme

Kapıda Nakit Ödeme, Kredi Kartı veya Banka kartı ve Havale/EFT seçeneklerimiz ile güvenle siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Kredi kartı ile oluşturacağın siparişlerinde tek çekim veya 12 taksite kadar işlem seçeneklerinden istediğinizi seçebilirsiniz.